Թեև ոչ բոլոր ֆուտբոլասերներն են օգտվում
ինտերնետից, բայց համաշխարհային ցանցից օգտվող 2 միլիարդ մարդկանցից
առնվազն 500 միլիոնը գրանցված է Facebook-ում: Սա ևս մեկ անգամ ապացուցում
է այն փաստը, որ Facebook-ը համարվում է ամենախոշոր սոցիալական ցանցը:Զարմանալի
չէ, որ առաջատար ֆուտբոլային ակումբներ սկսել են օգտագործել Facebook-ը
որպես օնլայն-մարկետինգի միջոց: Օրեցօր այս կամ այն ակումբի ֆան-ակումբի
մասնակիցների թիվը աճում է: Իհարկե դա դեռ չի նշանակում, որ կարելի է
համացանցում գրանցված ֆուտբոլասերների թիվը համեմատել իրական թվի հետ,
սակայն ակումբի երկրպագուների ակտիվությունը ավելի պարզ է արտացոլում տվյալ
ակումբի բրենդի տարածվածությունը ինտերնետում, ինչն իր հերթին
անդրադառնում է բրենդի ճանաչելիության և վաճառքի մակարդակի վրա: Ձեր
ուշադրությանն ենք ներկայացնում futebolfinance կայքի անցկացրած
յուրօրինակ վարկանիշը, որտեղ ներկայացված են աշխարհի այն 25 ֆուտբոլային
ակումբները, որոնք երկրպագուների ամենամեծ բանակն ունեն Facebook-ում: