Գլխավոր էջ » 2010 » Նոյեմբեր » 11 » Facebook-ում Բարսելոնային շատ են սիրում
17:36
Facebook-ում Բարսելոնային շատ են սիրում
Թեև ոչ բոլոր ֆուտբոլասերներն են օգտվում ինտերնետից, բայց համաշխարհային ցանցից օգտվող 2 միլիարդ մարդկանցից առնվազն 500 միլիոնը գրանցված է Facebook-ում: Սա ևս մեկ անգամ ապացուցում է  այն փաստը, որ Facebook-ը համարվում է ամենախոշոր սոցիալական ցանցը:Զարմանալի չէ, որ առաջատար ֆուտբոլային ակումբներ սկսել են օգտագործել Facebook-ը որպես օնլայն-մարկետինգի միջոց: Օրեցօր այս կամ այն ակումբի ֆան-ակումբի մասնակիցների թիվը աճում է: Իհարկե դա դեռ չի նշանակում, որ կարելի է համացանցում գրանցված ֆուտբոլասերների թիվը համեմատել իրական թվի հետ, սակայն ակումբի երկրպագուների ակտիվությունը ավելի պարզ է արտացոլում տվյալ ակումբի բրենդի տարածվածությունը ինտերնետում, ինչն իր հերթին անդրադառնում է բրենդի ճանաչելիության և վաճառքի մակարդակի վրա: Ձեր ուշադրությանն ենք ներկայացնում futebolfinance կայքի անցկացրած յուրօրինակ վարկանիշը, որտեղ ներկայացված են աշխարհի այն 25 ֆուտբոլային ակումբները, որոնք երկրպագուների ամենամեծ բանակն ունեն  Facebook-ում:
 

1. Բարսելոնա (Իսպանիա) – 6,2 մլն
2. Ռեալ Մադրիդ (Իսպանիա) – 5,2
մլն
3. Գալաթասարայ (Թուրքիա) – 4,6 մլն
4. Մանչեսթեր Յունայթեդ (Անգլիա) – 4,2 մլն
5. Լիվերպուլ (Անգլիա) – 3,15 մլն
6. Ֆեներբախչե (Թուրքիա) – 3,1 մլն
7. Չելսի (Անգլիա) – 2,3 մլն
8. Արսենալ (Անգլիա) – 2,12 մլն
9. Միլան (Իտալիա) – 1,6 մլն
10. Բոկա Խունիորս (Արգենտինա) – 1 մլն
11. Օլիմպիկ Մարսել (Ֆրանսիա) – 700 հզր.
12. Նապոլի (Իտալիա) – 350 հզր.
13. ՊՍԺ (Ֆրանսիա) – 350 հզր.
14. Բավարիա Մյունխեն (Գերմանիա) – 290 հզր.
15. Բենֆիկա (Պորտուգալիա) – 280 հզր.
16. Մանչեսթեր  Սիթի (Անգլիա) – 230 հզր.
17. Ռիվեր Փլեյթ (Արգենտինա) – 215 հզր.
18. Տոտենհեմ (Անգլիա) – 200 հզր.
19. Պորտո (Պորտուգալիա) – 180 հզր.
20. Օլիմպիկ Լիոն (Ֆրանսիա) – 170 հզր.
21. Բորդո (Ֆրանսիա) – 140 հզր.
22. Լևսկի Սոֆիա (Բուլղարիա) – 110 հզր.
23. Անդերլեխտ (Բելգիա) – 100 հզր.
24. Սպորտինգ (Պորտուգալիա) – 99 հզր.
25. Բեշիկթաշ (Թուրքիա) – 94 հզր.

armsport.am
Կատեգորիա: Նորություններ | Դիտումներ: 395 | Ավելացրեց: M100